TV och internet

Ditt TV-utbud

I avtalet ingår en digitalbox och ett programkort med ett digitalt basutbud till varje hushåll. Basutbudet består av dessa TV-kanaler från och med 1 Juni 2025: SVT1, SVT2, 4 HD, SVT Barn, SVT24, Kunskapskanalen, ATG Live och Sappa

Uppgradera ditt TV-utbud!

Vill du utöka ditt utbud med fler TV-kanaler? Upptäck valfriheten hos Sappa med allt ifrån större familjepaket, till mindre intressepaket eller enstaka kanaler. Sappa har ett av marknadens bredaste utbud med kanalpaket och playtjänster från både Sappa, C More och Viasat. Kolla in deras olika TV-paket här! https://sappa.se/tv/kanalpaket

Bredband för alla surfare!

Samla dina tjänster hos en och samma leverantör – skaffa även bredband från Sappa! De erbjuder snabbt och stabilt bredband i flera olika hastigheter. Spana in deras erbjudanden här: https://sappa.se/bredband/bredband

Kundvänliga Sappa

För Sappa är kundupplevelsen det viktiga. Målet är att vara Sveriges kundvänligaste företag. Därför finns deras kundlojalitetscenter på plats alla dagar, året om 8-22, utan knappval eller långa väntetider.

Kontakta Sappa

Tveka inte att höra av dig till Sappa om du har några funderingar. Du når dem på 0774-444 744, hej@sappa.se eller på sociala medier @sappasomduvill. Du kan också chatta direkt på sappa.se https://sappa.se/ Sappa svarar alla dagar 8–22, året om.

Allmän information till våra hyresgäster om de digitala TV-boxarna

  • Tänk på att TV-boxen är bunden till lägenheten. Vid avflytt ska komplett TV-box med alla tillbehör lämnas kvar i lägenheten.
  • All info om hur du kopplar in boxen finns med i förpackningen.
  • Felanmälan och frågor gällande boxen hänvisas till Sappas kundtjänst på
    tel. 0774-444 744

Ditt Internet

Du väljer själv internetleverantör och alla frågor som gäller ditt internet hänvisas till den aktuella leverantören.